00.50

~H~
G
odKväll allihopa!
Är riktigt ledsen just nu, en bra kompis avled igår, kan inte fatta att det är sant... Det är verkligen det enda man tänker på just nu, vet inte vad man ska säga! ..
  Robin du var en grymm kompis till alla som ville ALLA väl, du var dig själv och du stog för det, även fast folk kanske snackade skit så stod du på dig och var dig själv, respekt till det!
Jag var en speciell person som vill tillbringa sista kvällen med dig då vi verkligen pratade ut och sa allt som vi kände, trodde jag iallafall, men någonting inom dig var verkligen ledsen och jag kan förstå om du inte ville säga det till mig, men du borde gjort det gubben, jag fanns och jag kommer alltid finnnas vid din sida!
Men jag vill bara att du ska veta att jag älskar dig och jag är riktigt glad över att du hörde av dig till mig när du hade det svårt, okej jag är ingen psykolog.. Men jag försökte verkligen att hjälpa dig genom allt och hoppas att du uppskattade det!
Jag älskar dig!!

Den bästa människan som finns! Evig kärlek till dig Robin<3<3

Kommentarer
Postat av: emelieresander

vila i frid robin!

du vet vart jag finns jhonte<3

2010-05-21 @ 15:12:05
URL: http://emelieresander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0