23.55

~H~
 G
odkväll allihopa! Är lite piggare nu efter jag drog en power nap efter förra inlägget!
Kom hem från jobbet för ett tag sen, går alltid bra nu så man kan vänta sig en fin lön nästa månad, det gillar vi!
Sitter och hoppas som fan på mitt lilla äventyr jag kanske ska få åka på i sommar, det kommer bli en sjuk sommar om det går igenom, det vill jag lova!
 Ska snart sova upp och jobba imorgon igen.. Fast får sovmorgon så jag börjar kl 11! Skönt!
Blir att dela ut Loka och chilla i vädret så om du e sugen så slå en pling så kankse just du får en ;)
 Just ja : Någon som är en bra säljare som vill börja jobba på mitt företag? Asså sälj företaget!
 Skriv gärna, kommentarerna visas ej men jag ser dem! Hör av er!
PUsss!
~H~

Gottt!
 

Kommentarer
Postat av: Nevva

Jsg vill jobba :D eller måste man va gymnasieutbildad?<3

2010-06-09 @ 00:46:34
Postat av: Jhonatan

Nej det behöver man inte, e du säljartypen då?

2010-06-09 @ 00:51:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0