23.36

~H~
 N
ää men tjeeena!
Har inte hunnit uppdatera på lång tid och ursäktar det, men har haft sjukt mkt att göra denna Midsommarhelg.
Under helgen har jag varit med mina underbara vänner och stekt rätt hårt, de kan jag lova.
Om vi backar bandet tillbaka till fredag; Vaknade upp rätt sent och utvilad till tusen och sugen på någonting roligt! Blev as roligt sen när Jonas kom och lagade mat och snackade lite, senare drog vi till en av hans kompisar i Irsta på lite grillchill för att sedan dra vidare till den så kallade festen, den sög rätt hårt så vi drog rätt snabbt därifrån och tog det lugnt. Grymm kväll, tack alla!
   Igår så var jag och grabbarna ute och gjorde Västerås! Blev en riktig chill kväll med många bravader, sweet!
Måste dock lägga in en STOR diss till en liten turk unge som verkade jätte cool och var typ sjukt kaxig helt utan anledning... inte okej killen!
Idag har jag inte gjort någonting typ, jag och David satt och kollade på solsidan avsnitt hela dagen och myste lite lätt, sen hände det ingenting i min värld.
Måste upp kl 9 imorgon så det blir att lägga sig nu, Hoppas ni alla haft en sjukt trevlig helg för det hade jag!
Pusss på alla<3
~H~

Grabbarna<3

Steeek!

Självklart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0