22.45

~H~
 H
allow allihopa!
Sitter och kollar Jersey Shore och har det riktigt chill just nu! Är riktigt trött nu efter att ha jobbat hela dagen och inte fått vila en enda stund!
Ser inte riktigt fram emot morgondagen om jag ska vara ärlig; Upp kl 04.45 och cykla till jobbet, slutar sedan kl 2 och bli upplockad av min chef för att dra till mitt andra jobb därefter så ska jag spela fotbollsmatch mot Tortuna som vi verkligen måste vinna för att ha en chans att bli etta i serien! Rätt slitsam dag!
Sitter just nu och slö snackar på msn och dylikt för att få tiden att gå, men måste sluta med det nu känns det som eftersom jag inte kommer kunna sova så länge!
så sov gott allihopa så höres vi kanske på ett snabbt inlägg imorgon:)
Pusss<3
~H~

Burberry
är aldrig fel!

Kommentarer
Postat av: Christianjeanett

Lively, fresh and designer work - really like the natural themes, and the website is cool! Worth a visit!

2011-01-03 @ 10:39:13
URL: http://christianjeanett.blogbow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0