20.11

~H~
 T
jeeenare allihopa!
Vaknade nyss upp efter min lilla powernap är typ as trött efter en hård dag på jobbet! Men det gick bra för mig idag och levererade som vanligt!
Annars har det inte hänt allt för mycket idag, eller jo förresten; Min kompis Gabriel åkte hem idag det sög ju.. Vi hade as roligt och hade många roliga minnen att prata om.
Just nu sitter jag och snackar med Elin Svensson, en as snäll tjej plus huuur snygg som helst, så vi får se vad detta leder till haha.
Måste också slänga iväg en liten diss i detta inlägg; Min kompis begravdes idag och hade velat gå på hans begravning, skulle gått med gemensam kompis men hon sa att hon inte skulle gå så då gick inte jag heller.. Kan ju inte gå dit själv lixom, allt slutar med att hon går iallafall utan att säga till mig vilket jag INTE tycker är okej.. Men men... Kul att man alltid ska vara så jävla snäll mot alla som iaf inte bryr sig.
Orkar inte skriva mer nu, sitter och väntar på Zebastian, Viktor och James som ska hit o kolla på film och äta lite godis såhär på onsdagskvällen, puss på det!
<333
~H~

Vila I Frid min älskade vän, du kommer alltid finnas i mitt hjärta!
En person som du kommer man aldrig glömma!
Du kommer alltid finnas med mig gubben, tro inget annat!!
Kärlek<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0