16.00

~H~
 Tjeeeena allihopa!
Hoppas ni är piggare än vad jag är! Gick upp kl 05.00 och cyklade till jobbet, känndes inte jätte okej att jobba så tidigt.. Men det var inte så svåra saker vi gjorde som tur var!
Sitter just nu och lyssnar på musik, om ungefär 5 min ska jag till mitt andra jobb.. Rätt jobbigt om jag får säga det själv! Nu vill man enbart sova!
  Just ja en sak som jag måste få sagt : Robin min son, jag har inte snackat skit om dig, jag skulle aldrig göra det och jag får inte heller ut någonting av det! Så snälla tro inte det, jag älskar dig!
-- -
Sjuukt hur man kan sakna vissa personer.. Dem personerna som igentligen finns så nära men ändå så långt bort!
-- -
OJ OJ !! har verkligen grymma planer till sommaren!! Fick ett telefon samtal idag som verkligen var sjukt roligt och spännande att få! Så snart kanske ni får se mig på TV om jag går vidare!!
Pusss på det, vi höres ikväll!!!
~H~

Snygg Jhonte!!


Kommentarer
Postat av: naiana

alltså den där Angel Marin på facebook e helt störd i huvudet. känner du honom eller? skämtar han med allt han skriver? hatar han bögar på riktigt eller vad e det för fel på människan?

2010-06-08 @ 21:49:43
URL: http://naiana.bloggsida.se
Postat av: Jhonatan

Hej gumman!

Asså jag känner han han gick i min klass i 3 år, aså jag vet inte vad jag ska säga, han vill väll leka cool genom att hålla på o skriva sånt på min fejjsbook för han vet att många kollar den.. tyvärr e det ju inte så coolt utan enbart skämmigt, så skit i han bara, PUSS<3

2010-06-08 @ 23:51:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0