15.21

~H~
 T
jena allihopa, sitter just nu och kollar ut genom fönster och tänker på allting som händer i livet just nu, allting går upp och ner.. Många vänner som man har tappat och många nya man har fått, men då är ju frågan vad som är bäst.. Att få massa nya vänner såhär sent i livet, eller att mista massa gamla vänner som man har vuxit upp med.. Självklart vill man ju inte mista massa kompisar, men sånt är livet.. Just take it!
 Idag har jag städat och verkligen pluggat sönder mig.. Måste verkligen klara tentat jag har imorgon!
Ikväll blir det att jobba och sen chilla med en film, orkar ingenting nu för tiden.. det har verkligen tagit kål på mig att flytta, innan var allting så klart och allting var organiserat, nu är allting i en enda röra känns det som .. Kanske inte var mogen för att flytta riktigt än, kanske skulle vart mammas lilla pojke ett tag till, men jag har verkligen bestämt mig för att göra henne stolt över mig och inte behöva skämmas för mig, så nu ska det bli ändring i mitt liv det kan jag lova er!
Men nu ska jag fortsätta att ordna till allt härhemma, vi höres allihopa!
Pussar!!
<33
~H~
 
P.s Ni måste lyssna på en kompis låt, den är verkligen såå grymm!!
http://www.youtube.com/watch?v=9mfLAm-1PoE

http://www.youtube.com/watch?v=9mfLAm-1PoE


Kommentarer
Postat av: Corneliusgabrielle

Great Site thanks

2011-04-21 @ 10:41:41
URL: http://corneliusgabrielle.blogstie.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0