15.16

~H~
 H
elloow!
Är lite små ledsen just nu på grund av att jag inte kan hålla i mina pengar som man ska, bränner allt på onödiga saker som sedan straffar sig när man inte har några pengar kvar!
Men annars har dagen varit kanon bra, gick upp klockan tio och pluggade lite och gjorde en fin frukost, drog sedan till gymmet och körde biceps o triceps. Ett mycket skönt pass eftersom det var ett bra tag sen jag gymmade om jag ska vara ärlig!
Börjar snart jobbet så sitter och väntar in tiden till det bara.
Helt sjukt vad veckorna går snabbt.. Snart fredag igen.. Känndes som det nyss var det.. men men!
  Har bestämmt mig att göra ett schema på dagarna nu så jag slipper handla inpulsivt utan att jag vet precis allt jag ska göra, ska testa det iallafall får vi se hur det verkar!
Men nu kom min jobb kompis så nu måste jag sluta skriva, vi höres ikväll allihopa!!
~H~

steker lite lätt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0