12.18

~H~
 G
odmorgon allihopa, om man kan säga det tjugo över 12 haha!
Sitter och lyssnar på Lars Winerbäck och Melissa horn - som jag hade dig förut, verkligen en fin låt!
Idag är det måndag och en ny vecka inleds, veckorna går verkligen snabbt och tiden bara rusar iväg känns det som!
Idag blir det att åka till gymmet och sen till jobbet, har saknat jobbet under helgen... På jobbet har man alltid någonting att göra och tjäna pengar är ju aldrig fel! Men alltid skönt med helg! Det tycker nog alla!
Själv så steekte jag igenom denna helg med mina närmaste vänner och hade hur kul som helst, så jag får tacka alla för en lyckad helg!
Men nu måste jag kolla till tvätten! Vi höres ikväll!
Pusss<3
~H~

Jonna & Ludde ! -v-

Bästa Jonas! -v-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0