12.00

~H~
 G
odmorgon folket!
Sitter här och äter frukost och lyssnar skön musik som typ; Lars Winerbäck och dylikt. Inväntar just nu min F.D chef som ska komma och berätta lite saker om det nerlagda företaget, inte så najjs! Så som ni kanske fattade blev jag arbetslös i förrgår... Så där stod man med en lägenhet att betala och inga pengar på kortet lixom.. Så vad gör man? Jo man ringer nära vänner och kollar om man kan få in en fot, och det kunde man tydligen få, så jag fixade ett nytt jobb till Johan och mig tack vare en underbar vän.
  Måste också tillägga att firandet igår på Hannes båt var sjuuk, tack alla som närvarade och gratulera.
Bilder kommer absolut komma upp men vet inte riktigt när jag får in dem till min dator. Men nu känner jag att jag måste fixa lite. Vi höres kankse ikväll eller imorgon beror på hur mkt jag har att göra, så puss allihopa!
<33
~H~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0