11.35

~H~
 T
revlig Midsommar allihopa!
Idag blir det att gå och köpa lite mat och göra iordning en trevlig och mysig middag med dem bästa! Vet inte riktigt vad man ska inkassera men det löser sig nog!
Hoppas att alla har fina planer inför idag för jag har endel goda planer, känns som denna Midsommar kommer bli kanon rolig!
Just nu sitter jag här och väntar på Jonas som ska komma hit om ett tag och glo lite tv innan det är dags att äta.
Senare under dagen ska vi till en söt tjej som heter Jessica, där ska vi typ umgås och grilla lite senare under kvällningen, det lär bli as najjs! Vart vi ska efter det vet jag inte riktigt om jag ska vara ärlig men det dyker säkert upp någonting.
Men nu måste jag fixa lite kläder och dylikt, hoppas ni alla får en trevlig Midssommar som ni sent ska glömma!
Puss allihopa!
<3<3
~H~

Strike a pose!

Kommentarer
Postat av: jessica

riktigt trevligt var de :)<3

2010-07-01 @ 01:31:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0