23.49

~H~
 K
änner mig sjukt sliten och trött idag, en helt vanlig söndag asså!
 Igår hände det ingenting speciellt, var med Viktor och grabbarna, under kvällen drog jag och min X-chef till en av hans kompisar och festade lite lätt, sjukt nice!
Drog sedan hem och minglade vidare här med grabbarna, blev musik och chillande! Så helgen har varit lyckad, det vill jag lova!
Idag har inte hänt någonting faktiskt... Eller jo, har varit hemma hos mamma o pappa och firat min syster i förskott, hon fyller imorgon så stort grattis till henne!! Annars har det bara varit att chilla och kolla på film vilket tillhör en riktig söndag, ladda upp batterierna till en lååång jobbarvecka...
Näe, nu blire ett avsnitt av solsidan sen sova, har som tur var en liten sovmorgon att mumsa på!
Pussss<333
~H~
 
Tjeeena Viktor!!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0