23.38

~H~
 T
rött efter en sjukt bra dag! Dagen gick as bra, tjänade in en hel del pengar vilket aldrig är fel plus att vädret var kanon bra, inte för varmt och inte heller för kallt! Det gillar vi!
Började med att jag drog hemifrån och cyklade till jobbet, satt sedan på morgon möte och la upp hur veckan skulle se ut, mycket sälj = mycket pengar så är det ju! Drog sedan till Köping och gjorde succe så att säga haha.
Blev en käk med grabbarna på donken på väg dit också måste jag tillägga, mums!
När jag sedan kom tillbaka till Västerås hade jag lite telefonsamtal att ta itu med sedan blev det att laga mat, makaroner är absolut ingen dum ide aså, haha äter det alldeles för ofta...
Sitter just nu och kikar runt lite för att se vad internet har att bjuda på , dvs facebook !
Jag har en tvättid imorgon bitti kl 07.00.. Inte allt för roligt skulle jag själv beskriva det så måste typ sova snarast men först blir det lite solsidan!
Vi höres imorgon allihopa!
Pusss<33
~H~
 
Taaat luugnt, gammal bild!


Kommentarer
Postat av: linnéa

aight jhonte, magrutor och sånt! ;)

2010-07-23 @ 10:08:38
URL: http://uprising.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0