23.20

~H~
 G
alet trött efter en lång dag på fätlet!!
Dagen började inte så bra precis.. försov mig efter att min tvättid hade gått ut så hade tur att min chef ringde mig kl 11.30 och frågade vart jag var nånstans, jag befann mig då i sängen och fick kriga mig till jobbet, inte allt för roligt men men .. Dagen gick väl sådär.. fick iallafall ihop lite pengar man kunde fått mer.. lite besviken e man allt!
Drog sedan hem och softade hemma emd grabbarna, chill som fan =) Hollaus, Viktor och Robin : Riktigt sköna grabbar vill jag lova, inget snack!
Orkar verkligen inte jobba imorgon, men man måste ju...
Så måste sova nu , så vi höres imorgon allihopa!
Pusss!<333
~H~

Nu ska jag sova!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0