13.27

~H~
 G
odmorgon allihopa! Vaknade upp för ett tag sen och sitter och tänker tillbaka på gårdagen, den var grymm!
Skulle igentligen till Hannes båt och mingla lite men blev ändrade planer så vi kollade fotbollen hos mig och softade här, drog sedan ner till hoffmeistro eller hur det stavas, det var grymmt drag i publiken kan jag lova!
Har inte hunnit blogga så mycket under de senaste dagarna, har varit mycket att göra.. Allt från studerande till festande, Love it!
Just nu är jag med Mikele och kollar lite på en film, det är as najjs,
Vad som händer ikväll vet jag inte riktigt blir nog lugnt som fan, ont i öronen sen igår efter konserten!
Tog lite skööna bilder igår men kommer bara lägga upp en, den snyggaste.
Vi höres imorgon eller någonting allihopa, love ya all!
~H~

You name in!

Kommentarer
Postat av: L

sötis!

2010-07-05 @ 12:04:15
URL: http://uprising.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0