11.15

~H~
 G
ormorgon allihopa!
Lite små trött efter gårdagens jobbande, fick jobbet och det var en sjukt skön känsla kan jag lova. Första dagen gick faktiskt grymmt bra och dem var nöjda över min insatts, najjs! Börjar snart igen men var tvungen att slänga iväg ett litet inlägg, var ju ett tag sen faktiskt!
Efter jobbet igår drog jag hem hit och gjorde lite saker som måste göras typ som städning ink tvätt och dylikt, inte allt för kul men måste göras tyvärr. Lite senare kom Zebastian och James och kollade fotbollen, rätt lag vann INTE!
Blev sedan att dra ut och vara med Isak och Viktor det var as najjs och känndes som alla fick ut någonting som de hade hållt inne rätt länge, så snacket var as viktigt och det kändes som alla kom närmare varandra nu och det känns verkligen underbart!
Men nu måste jag tagga till en ny dag på jobbet, så vi höres allihopa!
Pusss<333
~H~
 
!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0