00.00

~H~
 G
odkväll folket! Idag har jag verkligen inte gjort någonting speciellt.. Var och badade med Viktor och några kompisar för några timmar sen, det var riktigt najjs! Drog sedan hem och lagade en fin måltid till lilla mig och kollade på tv, James och Ida kom över en stund men drog lika snabbt, det var synd så nu sitter man här helt ensam och kollar runt lite på Facebook.
Skulle igentligen dragit och käkat pizza med Jonna under kvällen men blev inte riktigt så, skulle varit chill att dra en söndags pizza!
Men nu måste jag ta disken och sen sova, måste ju vara utvilad första dagen på nya jobbet, så puss till er allihopa!
<333
~H~
 
Jag -v- Jonna

Bästa Viktor, kärlek till dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0