Julafton :D

~H~
 GOD JUL allihopa!
-- -- -
Ja, då var det den 20,e Julaftonen jag firar =) Allting är ju som vanligt; Är med familjen och har precis tagit på mig finkläderna, mys!
Ska väl äta en jullunch snart med massa gott såsom köttbullar, Janssons frestelse, korv och potatis, gott!
-- -- -
Under dagen vet jag inte riktigt vad som händer, blir väl att enbart umgås och kolla på tv för a t sedan dela ut lite julklappar. Ska hem till mig senare under kvällningen och ha lite julemys med dem som står mig närmast, har inhandlat lite pepparkakor och glögg, juligt (A)
-- -- -
Just ja, har alla sett min nya förhållande status på fejjan ;) ??
-- -- -
Men nu ska jag skippa datan och bara vara, vi höres senare!
Ha nu en jätte trevlig Julafton !
-- -- --
Många pussar ch kramar från mig!
~H~
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0