23.46

~H~
H
ellow everybody! Det blev en skön kväl även denna, var först hemma och tog det lugnt med lill Simba :D Viktor Janke Alex och Jacke kom också under kvällen och kollade film, blev även mycket mys mellan * och *  hahaha nerrå skoja bara, eller ?! ;)
Efter alla dragit drog jag hem till min vän * J * och pratade lite och hämtade min kompis väska som jag tydligen hade glömt där, haha sånt som kan hända! Blev även bjuden dit imorgon kväll, så det tackar man ju inte nej till precis!
-- -- -
Nu ikväll blir det enbart att ta det lugnt och kolla på en film som jag sitter och laddar ner, The Town heter den och sägs vara mycket sevärd, så det får man ävl hoppas också!
Men dags att fixa lite för att sedan mysa ner sig i soffan och bara vara, see yah !
~H~

Viktor i långt hår :)))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0