23.08

~H~
M
ätt och belåten sitter jag här vid datan och tänker att livet är riktigt underbart! Lägenheten är städad och har fått många olika roliga förslag inför morgondagen och till på lördag, älskar att mina vänner alltid tänker på mig och vill ha med mig när dem hittar på någonting, det uppskattas! Men då får vi ju se vad jag tycker är värdast att gå på, imorgon vet jag att jag ska till Freddy iallafall, men efter det vet jag inte riktigt... Kan också hända att jag blir där hela kvällen, vi får se. Ska iallafall inte " Ut " , tycker det inte är så speciellt roligt här i V-ås längre, alltid samma folk och samma av allting, men en utgång då o då skadar inte! :)
-- -- -
Nu ikväll ska jag kolla på tv och känna mig riktigt duktig! Har Jul städat och Jul klippt mig, det blev faktiskt otroligt bra! Så måste tacka min vän Robin för det fina arbetet, tummen upp!
~H~

Saknade Jesper, Jag, mini StekarN :D Random bild men YESS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0