23.05

~H~
O
keej, jag kanske överreagerade i ett av dem senaste inläggen och fel person fick ta emot kritik, men var arg just då så sånt som händer... Men det var tyvärr fel person som tog åt sig kritiken.. så ber om ursäkt för det! ..
-- -- -
Ikväll har det bara blivit att kolla på tv och ta det lugnt med grabbarna, har också kikat lite på vad som händer under veckan och det händer endel roliga saker som jag kommer ta upp imorgon, yippiii (Y)
Så ska snart sova, har tvättid imorgon, typ as tidigt så det måste man ju tagga till ( eller ) ..
-- -- -
Måste också säga att jag Viktor gjorde en mycket god gärning idag påväg till Ica; Det som hände var : Vi gick och småpratade lite, jag hör plötsligt hur någonting rasslar till och ser en gammal dam ligga på marken helt utslagen typ, jag gick med rask takt fram och frågade hur det stod till, och hon sade då att hon hade lite ont i ryggen men att hon klarade sig, jag hälpte då henne upp och frågade hur hon skulle komma hem, hon bad oss att fråga någon med bil om dem kunde skjutsa hem henne vilket jag självklart gjorde, det som var synd var att mannen jag frågade var typ en mycket bitter man, som sa att han absolut inte hade tid med det och att om vi ville någonting fick vi ringa ambulans.. man bah : okej... Riktigt elakt.. tänk nästa gång kankse det är han som har ont o vill ha skjuts hem.. Men så tänker inte vissa tyvärr! Men vi följde iallafall med damen hem så hon klarade sig, En god gärning och jag hoppas att alla skulle gjort precis som jag gjorde, man måste vara snäll mot sina med människor tkr jag!
PUSS!
~H~

B
ild från i Fredags hos Freddie, Ni betyder <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0