22.32

~H~
V
arför lär jag mig aldrig?!
-- -- -
Dagen har varit skön, har verkligen inte gjort någonting speciellt utan bara vart med Freddy och kollat film, sen under kvällen har jag varit ensam, hur skönt som helst! Att bara sitta och tänka på medgångar och motgångar, vad man ska tänka på och vad man ska göra i vissa situationer :D Så tummen upp för det!
-- -- -
Så just nu sitte rman bara och små kollar på tv, går någon film på 3,an som jag inte ens vet vad den heter haha (Y)
Ska sova tidigt ikväll, har blivit några sena kvällar så nu äre dags för en ny jobb vecka med nya äventyr!
Hoppas alla haft en skön helg, för det har jag :)
PUSS!
~H~

E
nsam är stark!

Kommentarer
Postat av: hemligt

singel?

2010-12-28 @ 07:29:28
Postat av: ah

Just idag är jag stark

2010-12-29 @ 01:18:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0