22.13

~H~
T
ror jag börjar gilla dig .... ( rätt sjukt )
-- -- -
Dagen började ju kankse inte så bra, Viktor ringde och terroriserade mig efter kl 10,00! Inte Okej!
Blev att åka ner på stan och kolla lite, fick också glas av Viktor, kanske han kände på sig att han hade haft sönder några av dem? haha! Köpte sedan en fin Lyle And Scott tröja, gillas!
Blev sedan lite bil åkning med Robin Viktor Isak och vår allas MR.H , galet! Hampus hampus ( HAHA)!
-- -- -
När jag oh Viktor kom vi hem så blev det att tänka igenom morgondagen och se till att allt blev fixat! Så skönt att känna att man har allting fixat så man slipper stressa sönder sig! =)
-- -- -
Ikväll ska jag bara ta det lugnt hemma med lite Cola och en skön film! Underbart att softa ner (Y)
Ska också prata med en speciell person, som också kommer på Onsdag :$$  jag vet att ni vill veta vem det är ;) Men ni får ta det lugnt lite nu ;) Det kommer komma fram vem det är :)))
-- -- -
Men nu ska jag dra ifrån datan lite, vi höres allihopa!
~H~

S
å snygg tröja!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0