21.57

~H~
 J
ag ska klippa av hans hälsenor så han inte kan springa, sen om han fortfarande rör sig så ska jag döda han, hahah så lät det hos mig imorse när en så kallad " Gangster " gick lös, haha bara skämmigt höll på att börja skratta när jag såg vilken nörd han var, haha så synd gubben, ingen av oss blev rädd :) puss på dig!
-- -- -
Idag har jag bara tagit det lugnt och varit med någa vänner, blev en snabbis på stan för att sedan åka hem och göra sig klar för jobbet, Åkte sedan hem till Tillberga och slog in lite Julklappar med min syster, julemys e aldrig fel! 2,a gången jag bloggar härifrån, haha
-- -- -
Nu ikväll ska jag bara ta det lugnt, ska snart sätta mig vid tv,n för att sedan sova tidigt! Man måste ju vara utvilad när det är julafton så man inte somnar när tomten kommer haha!
Jag hoppas att alla får vad dem vill i present imorgon, vad har ni önskat er :) ??
~H~
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0