21.02

~H~
M
en är det jag som är sveriges stalker eller?!
- Haha ja :$$
-- -- -- -
Dagen började att man vaknade upp med Robin och Alex, blev lite små snackande men sen skulle dem dra och mecka med bilen, haha ...
Smsade sen en speciell person som absolut INTE ville svara :(  blev typ as ledsen och bestämde mig för att åka dit fast personen inte svarade, haha gick också till fel hus innan jag hittade rätt, skämmigt :( .. Men allting löste sig så nu är det bra mellan oss igen, riktigt glad =)  Var precis där och myste lite nyss men nu sitter jag här med Jonna och Viktor och äter chips och dricker Icas vatten :O haha orka att viktor ens tänkte på att köpa vatten, haha wierdo!
-- -- -- -
Så kvällen blir enbart film och mycket mys, ska tagga inför imorgon, har en grymm instruktion då så det kommer bli ritkgit nice!
Så vi får höras senare allihopa :D
PUSS och hoppas alla har haft en mycket trevlig helg!
-- -- -- -
P.S. Måste också tacka Rebecka för att hon är såå himla snäll!
Och Tacka Denise för att hon alltid ställer upp för mig när jag har det svårt med " Personen " jag gillar, så tack så mkt till er tjejjer!
~H~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0