20.55

~H~
Y
o te quiero!
Dagen har varit grym, så som sagt var så träffade jag två av mina kompisar och körde lite biceps cch triceps med dem, ett hårt pass har verkligen ont i musklerna nu, skööönt!
-- -- -
Blev sedan att dra hem duscha och fixa sig lite för att sedan åka ner på stan och vara med Viktor och Jacke, blev en julklappshandel för hela slanten, men det känns skönt att allting är köpt och fixat nu! Så nu kan man bara luta sig tillbaka och bara slappa tills julen är nära, sweet!
Efter Julklappshandeln så åkte jag och Jacke hem till mig och myste lite och kollade film, najjs najjs! Tyvärr så skulle Jacke bara sitta vid datan haha, seegt men sånt e livet ju :(((
-- -- -
Ska ringa Viktor nu och snacka lite med han om det vi skulle snacka om idaag men det blev aldrig av, så bäst att man gördet nu istället, så vi får höras senare :)
~H~
Gillar dig :$$ ....

Sååja, nu blire många paket till mor far och syster (A)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0