19.46

~H~
T
illbaka från mötet jag hade idag, det gick riktigt bra men jag tkr fortfarande att vissa snoriga ungdomar inte ska snacka så mkt skit om mig, tkr det är riktigt omoget att snacka bakom ryggen på migoch inte våga säga det till mig istället för bakom ryggen, men jag kan förstå att ni e avundsjuka på mig för att jag har många vänner och så, men iallafall... Vet att ni ser detta inlägg, haha patetiska ungar, men man kan inget mer än att skratta åt det!
-- -- -
Men för att återgå till jobbet så gick det riktigt bra! Instruktionerna jag hade var riktigt roliga och jag fick hjälpa til latt lägga upp scheman och sådär, najjs najjs! Blev sedan ett hårt ryggpass innan mötet, gillas starkt!
-- -- -
Ikväll blir det att ta det lugnt med grabbarna och kolla på tv, måste ta det lugnt inför en hård dag imorgon :)
Så vi höres senare allihopa :D
PUSS!
~H~

Till alla er som snackar så mkt skit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0