19.28

H~
P
recis hemkommen till min lilla lägenhet, det var verkligen hur skönt som helst att vara hemma hos föräldrarna under två dagar, slippa all press och slippa allt folk som springer ut o in här haha.. Men ikväll ska någa kompisar komma över och Jul Mysa, så städar lite nu och gör lite mat, han inte äta hemma för jag skulle iväg så min snälla pappa skjutsade mig!
Fick en massa bra presenter och jag hoppas också att jag gav bort lika bra som jag fick :)
-- -- -
Just ja, satt och lyssnade på lite Jul låtar och så kom denna upp, minns den från tiden då jag gick på Tillberga skolan när denna sjöngs på en Jul avslutning, gick nästan tårar i ögonen, den är verkligen jätte fin!
~H~
http://www.youtube.com/watch?v=SE-bDIYlDXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0