18.27

~H~
D
å var det avklarat, Julstädningen : Check ! Hur skönt som helst när det är fint i lägenheten utan att man ska behöva skämmas när folk kommer hem till en, så måste tacka min kära syster så mycket fär hjälpen! (Y)
Just nu e jag typ aas trött, det tar mer på krafterna än vad man tror att städa... Tänk på det innan ni skaffar eget!
-- -- -
Ikväll så kanske viktor kommer över på en film och återuppta gårdagens snack, så tummen upp för det, sen vet jag inte riktigt, som sagt e jag ju rätt trött så blir att sova tidigt inför mogondagens planer, hihi!
-- -- -
Men ska nog gör mat igen snart, vet inte riktigt vad som står på schemat, men någonting gott ska jag nog kunna koka ihop, hehe!
Nos vemos :D
~H~

Älska städning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0