17.33

~H~
G
illar!
- Ja det gör jag... vad som än händer kommer jag alltid göra det!
-- -- -
Precis hemkommen från gymet, allt gick bra och blev också ett stadigt pass med Daniel Och Teo! Det som också var roligt var att jag var nästan störst ( biffigast ) på gymmet idag! Det ser jag som ett framsteg!
-- -- -
Ska snart träffa Robin Justlin från mitt gamla fotbollslag :D Det var ju inte igår jag träffade han precis så det ska bli roligt! Ikväll vet jag inte riktigt vad som händer, måste verkligen bli bättre på att planera mina dagar och inte sova för länge.. Hinner inte med allt jag måste och vill göra, inte vuxet alls!
-- -- -
Nu blir det ett grovt mål mat och sedan slapp till jag träffar Robin, mer om kvällen kommer upp senare :D
Ha en trevlig onsdag så länge =)
~H~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0