16.27

~H~
H
ur tröög i skallen kan man bli?
- Jadu en hel del om jag inte har fel....
-- -- -
Var precis ute med lilla hunden, blev en fin promenad med många tankar i huvudet... Men har iallafall bestämt och kommit underfund med att man inte kan lita på någon, en som kallar sig din bästa vän kan i nästa sekund hugga dig i ryggen p.g.a många orsaker, synd att det är så, men sånt är väl livet antar jag, orka!
-- -- -
Just nu gör jag ingenting, sitte och skriver med John på facebook haha, livet (Y) Alex och Robin är också här, vet inte riktigt vad som händer ikväll, men jag ska iallafall vara med Jonna, var typ as länge sen vi träffades så det ska bli nice att träffa henne igen :)
Men nu blire att tänka vidare och klla lite tv, puss på er!
Bilder från igår kommer upp imorgon trorJa :D
~H~

Tre snygga grabbar! haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0