14.42

~H~
P
recis hemkommen från gymmet, Blev ett riktigt hårt triceps pass och mina instruktioner gick riktigt bra!
Som jag skrev innan så skulle jag ju ringa en speciell person och det gjorde jag, bara goda nyheter tror jag iallafall, hihi e riktigt glad asså =)
Måste säga tusen tack till Bästa Jonna som hade städat min lägenhet och gjort fint, tack <3<3
-- -- --
Idag ska jag och Jonna ner på stan och kolla lite, ska ju också träffa " Personen " som ska med hit senare, oj oj (A)
Det blir film, har precis laddat hem en riktigt bra film som självklart ska ses, skönt att börja veckan med att vara glad, tycker inte ni det?!
-- -- --
Men nu ska jag och Jonna äta lite och kolla lite tv innan vi ska till stan, seee yah :D
-- -- -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0