14.09

~H~
H
eeeej ;) Är såå utvilad idag aså! Blev inget jobb på morgonen men ska istället dit ikväll, så kunde sova ut riktigt lääänge idag, sköönt! Men kom nyss in från en lång promenad med hunden, har har blivit så lydig nu så det är skrämmande haha, kan t.o.m gå med han uta koppel fast det kommer andra hundar så springer han inte fram till dem, grym hund skulle jag säga! Dock så går jag alltid med honom kopplad, andra ägare vet ju inte att han e så snäll och lydig så dem kanske blir arga... Det gillas ju inte!
Måste snart fixa någontiong att äta, vet inte riktigt vad jag e sugen på .. lite kyckling och ris??... det kanske vore någonting ??
-- -- -
Pratade nyss med Viktor som också har blivit inbjuden till vår vän * J * , ska nog dit lite tidigare än planerat ser det ut som... Men vf inte lixom!? Så ska väl göra klart maten, och fixa upp mig, sen bär det iväg!
Mer om den lilla möter får ni ju se senare, giiivet!
PUSS!
~H~

M
in lill Sötnos!

Kommentarer
Postat av: starre!!!!!!!!!!!!!!

hahah lång "promenad" var det till ica för att köpa ett 6-pack till kycklingen och riset? ;)hihi pussssss

2010-12-08 @ 22:58:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0