13.14

~H~
E
n underbar gårdag! allting började ju med att Alex kom hit och gav mig lite mat och hälsade på ett tag, Sen drog han till Vallby för att träffa en kompis, så blev att softa lite vid datan själv innan fin besöket kom, vi hade verkligen hur trevligt som helst, satt och små pratade och talade om gammla minnen! Jag vet inte vad dem tycker men jag tyckte verkligen det var hur trevligt som helst! Vuxen poäng att sitta och små prata lite över en lördag, man behöver faktiskt inte vara ute och röjja stan varje helg!
-- -- --
Idag blir det att enbart ta det lugnt! Kanske ska handla lite också, men det får vi se om jag gör haha.. behövs igentligen inte.. men ser mycket roligare ut om det hel fullt i kylskåpet haha!
Sen ikväll ska jag hem till Mamma och Pappa, skönt att komma dit ibland och få någonting gjort...
Men nu ska jag väl kolla lite tv och enbart cooola ner, see yaah !
~H~

(L)

Kommentarer
Postat av: Cisssiiiiee Hammarsten

Söta bilder, tack för en mysig kväll! : :

2010-12-06 @ 10:23:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0