12.53

~H~
M
en då var man uppvaknad från en lång och mycket galen helg!
-- --
Allt började med att jag och Raffa sitter hemma hos mig och små snackar, ringer sedan på telefonen då det sägs att Jocke och Alex var på gång för en resa till Sthlm, grymm grymmt! Sätter oss sedan i bilen och åker iväg, drar först en fin tur till Tensta och åker runt där och leker lite coolam haha! drar sedan till innestan och kikar lite inne på NK och lite andra fina affärer, blev dock bara fönster shopping, men det e heller inget fel lixom!
-- -- -
Min överraskning är att grabbarna har bjudit med mig på kryssning, YIPPIII !!!
Så vi åkte dit och träffade upp - T - och hans kompisar, dem var riktigt trevliga må jag lova! Det blev direkt att gå till hytten och snabbt lägga in grejjerna innan vi drog till Jockes och Raffas hytt och bara köörde!
-- -- -
Under kvällen kördes det vidare, träffade massa nytt och trevligt folk och hade jätte roligt, man kan faktiskt ha kul utan att vara jätte full, så det kanske det blir i helgen också ?
- Kanske det kanske!
-- -- -
Vaknade upp rättt sent på torsdagsmorgonen, precis när man gick utanför hytten kom folk fram och började snacka igen haha, man hade väl gjort sig känd som vanligt haha ;)
-- - -
Det roligaste med kryssningen var ju att Kissie var där, haha hon måste tro att vi förföljer henne eftersom vi träffade henne i Västerås också haha, men hon var lika snäll denna gång med, så det var roligt!
-- -- -
Där hade ni min skööna kryssning, dock finns det tyvärr inga bilder... men ni får väl se dem på Kissies blogg om det är så, see yaah!
~H~

K
issie style!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0