12.47

~H~
O
jj ojjj, blev lite sent igår, därför en sen uppvakning :O
-- -- -
Gårdagen var riktigt mysig, var först hemma hos freddy och kollade på när alla H444x4ade :O okeeej :O
Pratade också ut med Cissie, hur nice som helst att prata av sig lite med dem känslor man har, och hon förstår mig verkligen, en riktigt kompis love you gummis!
Hade dock hoppats att en viss person skulle höra av sig.. Men tyvärr gjorde *** inte det.. men aja, ska iallafall träffa han idag, oj oj oj ;))))
Efter vi vart hos freddy drog jag och två kompisar hem till Jonna, minglade runt lite där för att sedan sätta av mot min lägenhet för att få min skönhetssömn , hehe ..
-- -- -
Just nu sitter jag och ska precis steka på några ägg för att få i mig lite protein ;) , sedan ska jag ner på stan en sväng för att möta " Personen " som jag gillar , oj oj hallå hallå hallå :D
-- -- -
Men nu ska jag göra i ordning min mat, see yah :D
~H~

H
ahaha gammal bild, men 8 packet e kvar :$$

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0