12.26

~H~
M
en okej... Inte coolt!
-- -- -
Gårdagen var riktigt nice, några kompisar kom över till mig och myste lite under kvällen! Det kollades på en bra film som gick på tv och självklart MR.Bean haha han e grymm ju!
Men tyvärr så kan inte vissa sköta sig, jag och Jonna gick och la oss men så kunde inte vissa respektera det utan dem hade på musik och sjöng som dem aldrig sjungt förut.. Så not JJ style ... Men nu vet men iallafall vilka som ska få komma nästa gång jag ska ha en myskväll!
-- -- -
Idag ska ajg träffa Tobias, länge sen jag träffa honom, tror det var sist vi var på kryssning jag var med honom, så det ska bli trevligt! Vad vi ska göra får ni se senare under dagen =)
Men nu ska jag äta en god lunch och kolla lite TV  , Chaao =)
-- -- -
Tack till två personer som städade undan allt skräp som vissa inte orkade ta undan :D
Janke Gina <3
~H~

T -v- J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0