12.16

~H~
O
kej snart kastar jag utan datan genom fönstret! Detta är 4,e gången jag försöker uppdatera denna här skiten!
-- -- -
Haha vaknade upp att en person ringde på porttelefonen och ville snacka om någon martin som jag absolut inte har kontakt med, haha! Om jag ska vara ärlig bryr jag mig mindre om honom är typ dammet på golvet, så sorry boy! Det blir inget!
-- -- -
Ikväll ska jag hem till Mamma och Pappa och bara ta det lugnt, ska bli skönt att komma tillbaka till Tillberga igen, mums!
Ska nog sen gå ut med hunden med Matte, har inte sett han på ett tag så måste nog dra dit =)
--- -- -
Blev ett snabbt inlägg för måste till stan och fixa lite grejer nu, see yah :D
~H~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0