12.03

~H~
J
adu, vad ska man säga om gårdagen... I början var det riktigt nice; Var hemma hos mig först med Jacke Janke och Viktor, drog sedan till Freddy och umgicks lite, måste tacka riktigt mycket för kvällen Freddy och Cissi! Älskar er!
Och ett stort tack till Cissi som jag snackade med under kvällen, Tummen upp!
Efter vi var där så drog vi vidare till en annan fest som verkligen sög, det enda som hände var enbart bråk och massa skit... Tråkigt att sånt händer... Så jag och tjejerna ställde oss innanför dörren och lät bråkmakarna bråka.. Jag kunde inte bry mig mindre om jag ska vara ärlig! Blev sedan hemgång och sov time, så kvällen var väl 50/50 så att säga...
-- -- -
Måste tyvärr lägga in en STOR diss till ett mycket dåligt beteende på ett par vänner... man gör inte sådär! Plus så e ni så efterblivna och inte fattar vad ni gjort, men aja jag bryr mig inte igentligen, nu vet jag vart ni står och det lider bara ni utav, så bye bye!
-- -- -
Men måste också tacka KR och Pontus för att dem tröstade mig imorse, haha orka att jag ringde och grinade, haha men det är skönt att man kan göra det till vissa personer, vissa andra bryr sig ju inte... Så tack så mycket grabbar!
Tro mig, det betydde otroligt mycket! Kärlek!
-- -- -
Idag vet jag inte riktigt vad som händer... Men det visar sig väl rätt snart, har blivit bjuden till vissa ställen, så vi får se vart kvällen leder, men nu är det dags att gå ut med hunden och duscha fixa sig, sen e man öppen för förslag, yess!
PUSS!
~H~

Taack Så mkt<3

Tack så mkt<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0