11.53

~H~
G
odmorgon allihopa!
Ska väl börja med att säga att jag e nog den lyckligaste personen i världen! Har pratar med en viss person om ett så kallat förhållande.. Vilket vi båda tyckte lät som en bra ide! Så då var det avklarat, haha! Är verkligen huuur glad som helst! Vet inte vart jag ska ta vägen (A) !! hihi
-- -- -
Idag ska jag träffa den perosnen och sen ikväll ska jag nog bara ta det lugnt! Är typ as trött efter gårdagen, plus så fick jag ha två hundar i min säng som använde mitt huvud som kudde :O haha inte okej hundarna! fy!
Måste också hem till min vän -J- och hämta min mobil som jag glömde där igår, haha hatar att glömma min mobil, den e typ som mitt liv :( Tänk dig tanken att inte kunna bli nåbar, inte coolt :(
~H~
http://www.youtube.com/watch?v=fFRkpvvop3I&feature=channel
-- -- -
I <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0