11.12

~H~
M
åndag och ännu en ny vecka ska avnjutas =)
-- -- -
Var nyss nere i tvättstugan och fixa och dona lite, måste också säga att min granne är så gullig! Hon SA HUR TREVLIG jag var mot dem som bor i trappen, för hon hade hört att folk sa att jag var trevlig, sånt värmer riktigt mycket, för vissa tror inte jag kan vara snäll utan bara ställer till besvär, men nu har ju motsattsen bevisats, skönt! Blir ett snabbt inlägg nu eftersom jag hade tvättiden och pratade med henne ett lite längre tag än vad som var planerat haha, men det är så det ska vara!
-- -- -
Efter jobbet ska jag iväg på ett snabb möte, hoppas det blir bra! Det kommer det självklart att göra, men är lite nojjig nu om jag ska vara ärlig, men så att alla vet så är jag en snäll kille och skulle absolut inte göra någonting dumt haha (Y)!
Men nu måste jag kila iväg och byta outfit till jobbet, vi höres efter mötet allihopa!
-- --- -
P.s. Måste också säga tack för en kommentar jag fick igår om att bloggen var grym och att jag skulle lycka till i framtiden, oj oj (A) Det blir man ju också glad över (A) så tack så mkt :)
~H~

Y
a yo se: Yo soy bonito!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0