11.07

~H~
G
odmorgon allihopa! Är rätt trött efter en helg med långa nätter och lite väl lite sömn... Men hade dock tur att jag inte satte mobilen på snoooze, då hade jag aldrig kommit upp! Sitter just nu och krigar låten LÄngesen med Petter, har fått den på hjärnan och går alltid runt och nunnar på den, haha taard?
-- -- -
Ska väl snart iväg till jobbet! Ska bli skönt att få komma iväg lite och göra lite nytta,haha
Vad som händer mer idag vet jag inte ens själv, måste handla iallafall och kankse städa lite... Men man vet aldrig hur långt orken tar en, Men ska göra lite frulle nu.
Vi hööres :D
~H~

Jag sitter och chillar på en av gatorna i Rio De Janeiro :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0