10.50

~H~
G
illar, gillar inte ? Gillar, Gillar inte?
- Jadu....
-- -- --
Vaknade upp för en stund sen och Var ute med hunden, tråkigt nog så han han börjat dra nått så fruktansvärt så man nästan flyger efter... Tur att man går på gym, haha!
Ska snart till jobbet, hoppas det blir bra instruktioner idag med! HAHA Har hur ont i magen som helst, körde lite mage mellan instruktionerna igår.. AJ AJ , kan klappt skratta.. Inte så coolt!
-- -- -
Ikväll så vet jag inte riktigt vad jag ska göra, men lutar mot att jag ska vara med en viss " Person " och dennes kompis, så vi får väl se vad som händer ;))
Men nu måste jag fixa lite räkningar :(  .. Sen måste jag kila, skriver efter gymmet :D
PUSS!
~H~

I. J. J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0