10.44

~H~
J
ag kommer verkligen sakna dig gubben! Otroligt mycket, hoppas du får det bra därborta!
-- -- -
Gårdagen var ju riktigt nice, Var med några mycket nära vänner och en viss person (A) , drog sedan hem till mig med Viktor och Jonna, Viktor drog lite senare under kvällen så jag och Jonna hade lite mys här med film och chips, såsom Viktors vatten, haha!
Under kvällen busade vi tll det lite med en person som vi kan kalla * L * oj oj vad håller vi på med hahha :O Men kul hade vi iallafall :) Hoppas * L * hade det också :$$
-- -- -
Idag ska jag till jobbet och köra ett triceps pass, skönt! Har varit uppe ett bra tag nu och vart ute med hunden och också sökt 3 jobb, som jag har sagt vill ni få mycket gjort, gå upp tidigt :D
-- -- -
Vi får se om ni får ett glatt inlägg idag eller inte efter jag vart hemma från gymmet, ska prata med " Personen " jag e så kallat har ett förhållande med.... Så vi får väl se vad som händer och sägs... ( Önska mig lycka till då )
-- -- -
Men nu blire lite frukost och tv innan jobbet, see yah :D
~H~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0