10.04

~H~
O
<3 :$
-- -- -
Jaha ni , då var det sista dagen på året :O Det går verkligen fort och åren bara rullar fram... Så se upp allihopa och gör någonting med livet innan det är försent, känner själv att jag har blivit gammal haha :O Vilken inte är så roligt, men sånt är livet!
Klev precis upp och började städa det jag inte hann igår, för ikväll kommer några vänner över :) Det ska lagas mat och kanske drickas något glas champagne för att fira in det nya året :D Ska bli skönt att vara hemma något nyår också! Har faktiskt tröttnat på att springa runt i Västerås och hänga runt på fester... Har man gjort så mycket iallafall så nu ska det bli skönt att spendera nyår med dem närmsta! Gilla knappen på det!
-- -- -
Idag på dagen ska jag hem till Mamma och Pappa och äta gott ch umgås innan jag åker hem hit och börjar göra iordning maten med viktor =) Gott!
-- -- -
Har också några nyårslöften jag tänkt att dela med mig av :)
1, Sluta dricka så mycket och inte lika ofta som jag gjort under 2010!
2, Sattsa stenhårt på gymmet och få tillbaka mitt 8-pack!
3, Sluta umgås med ovärt folk som jag känner att jag inte kommer vara kompis med hela livet!
4, Börja plugga om jag inte fått något jobb inom typ 2 månader!
5, Våga stå för den jag är och inte låta andra styra mig, lite till o från med det.. Men vissa försöker styra mig för mycket.. Men nu ska jag säga : hejhej och hejDÅ till dem!
-- -- -
Just ja, pratade ju också med - * - igår, verkligen ett mysigt samtal! Vi hade ju precis samma intressen och allt, så det ska bli hur roligt som helst att träffa dig sötnos!
-- -- -
Men nu måste jag fortsätta städa, typ svabba golvet :O roligt... NEJ!
Bilder från kvällen kommer självklart upp!
~H~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0