09.37

~H~
T
illsammans?
- men neej, vad har du fått det ifrån? ....
-- -- -- -
Så vad ska man säga om gårdagen, haha riktigt lyckad om jag ska vara ärlig!
Var ju först med Isak på stan och fönster shoppade lite haha, drog sedan hem til mig och kollade pensionärs jävlar, haha riktigt bra serie å det blev många skratt :D , min syster var också med vilket var trevligt, har börjat fått mer kontakt med henne nu vilket känns skönt! Under kvällen kom Freddy och nåra kompisar över och myste lite, så det blev en hemma kväll :) sköönt!
-- -- -- -
Idag ska jag träffa Isak, blir ett stadigt gympass om han inte glömt bort det sen igår haha.. Sen blir det hem ch kolla på film och bara ta det lugnt, får väl se om någonting annat dyker upp!
Haha kul att Robin och Alex ligger och sover nu, och att Robin tog mitt täckte inatt så jag vaknade utan.. hahah inte coolt!
-- -- -- -
Men nu ska jag väl typ få dem andra att vakna och hitta på någonting, det är ju söndag så man kan ju inte sova bort hela dagen för imorgon är det ju jobb dags och helgen är slut!
-- -- -- -
Nu får ni n¨gra bilder från i Fredags :D
~H~
-- -- -- -

<3

J <3 J

Okeeej?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0