00.52

~H~
E
fter jacke åkt hem och allting varvat ner sig så sitter man och chillar och kollar på paradise hotel, nervarvning inför ett till möte imorgon kl 15.00 :D
-- -- -
Som jag sa innan så känns det riktigt skönt att ha allting klart inför julen, har också bestämt vad som händer på Jul-Afton och planerat in lite i kalendern haha. Det blev ett snabbt inlägg för nu ska jag prata med viktor igen, haha pratade med han nyss men nu skulle han ringa en speciell person, oj oj ;) så vi får väl se när han ringer upp mig igen, :D
Måste också säga att jag saknar Ludde, en riktigt bra vän som jag var med riktigt mycket i somras, hoppas vi hittar tillbaka till varandra snart vännen! PUSS!
~H~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0