00.46

~H~
I
bland är det svårt, men vad ska man göra.. Det är bara köra på och hoppas det löser sig!
-- -- -
Precis hemkommen från vår vän - J - , var riktigt trevligt att vara där! Vi satt och småsnacka lite och pratade om livet, underbart! david vad också där, kul att få träffa han igen!
Men blev lite sent och vill inte sova bort hela dagen som jag råkade nästan gjorde idag ...
-- -- -
Nästa Onsdag så kanske min så kallade " Date " kommer , oj oj ! Jag skrev ju dock att han skulle komma imorgon, men råkade ta fel på dag, haha sån jag är :$!
-- -- -
Imorgon blir det att köpa lite nya kläder inför nyår, behövs igentligen inte men kan aldrig bli för mkt i garderoben haha :D! Ska också till Ikea med Viktor och kolla lite, härligt!
-- -- -
Har också tagit en bild på dagen Outfit, många tyckte den var snygg, så vad säger ni (A) ?
-- -- -
Men nu måste jag sova, så vi höres imorgon! Ha det bra allihopa! PUSS!!
~H~

P
ickè - Reebock
Tröja, MQ
Jeans - Jeans Butiken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0