00.31

~H~
E
n mycket lyckad och olycklig kväll... tyvärr!
Det blev självklart jobb o sen drog jag till min vän * J * , det blev riktigt mycket snack om hitan och ditan, tyvärr så kom känslorna imellan och en mycker nära vän blev ledsen, det gillas absolu inte, så man försökte ju vara till tröst så mycket osm möjligt, hoppas det hjälpte!?
Blev dock ett mycket viktigt snack med Vikor som jag uppskattade till tusen, han vet verkligen hur jag är och känner mig till hundra procent, så det ska han ha en riktigt klapp på ryggen för! Han är en av mina närmare vänner som jag sagt förut, och det står jag fast vid!
Men i helheten så var det en mycket lyckad kväll, så tack så mycket <3<3
-- -- -
Ikväll ska jag enbart ta det lugnt och tänka igenom det som sades ikväll, endel att tänka på faktiskt... Finns mycket man kan tänka på utan och innantill.. men jag ska försöka göra mitt bästa för att finnas för mina nära vänner, det lovar jag er!
Men nu ska jag bara ta det lugnt och tänka!
-- -- -
P.S , Tobias hade fel med den förra kommentaren! haha lol!
~H~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0