00.10

http://www.youtube.com/watch?v=N6O2ncUKvlg&feature=related

En riktigt bra låt!
-- -- -
Skulle precis till att gå o lägga mig, så hittade jag den här låten helt random, lyssnade på den och blev helt fast, haha den har säkert gått om och om igen i 30 minuter nu haha!
-- -- -
Måste tyvärr slänga in en diss till en viss person som tror man kan köra med folk och sen inte ens bry sig.. Personen vet precis vem den är! Blev riktigt besviken och ledsen på dig idag! So not JJ Style!
Så stor diss till ditt uppförande!
-- -- -
Men för att återgå till någonting roligare så får jag besök antingen denna vecka eller nästa vecka, :$$ oj oj vem kan det vara som vill hälsa på! Det får ni reda på tidsnog :) (Y)
-- -- -
Men nu säger jag tack för mig! PUSS!
~H~


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0